Which Country That came to my blog~ ^_^

free counters

Saturday, September 25, 2010

Song Review

A letter to My 15 Year Old Self
手紙 ~拝啓 十五の君

写给15岁时的自己





Sherry shared this song in Facebook. I thought it is meaningful. 
So I decide to share it with you all.

Since there is a traslation in English in the video. Here is the chinese version:

你好
正在读这封信的你
身在何方、又在做着什么?
十五岁的我对任何人都没有倾诉过的烦恼的事也存在不少。
这封信写给未来的自己
我一定会坦率地吐露真心

现在我快要放弃了,快要哭泣了
对快要消失的我
到底应该相信谁的话继续前行?
这颗唯一的心已经被无数次刺痛
在痛苦中,现在我这样生活着
现在我这样生活着

你好
谢谢 对15岁的你我有些话要说

如果坚持询问自己将要做什么将要去哪里就能看得到答案
尽管青春的海洋是严峻的
但向着明天的岸边,乘着梦想的小船前进吧

现在不要放弃 不要哭泣
在快要消失的时候
听着自己内心的声音前行
作为大人的我也会有受伤而睡不着的夜晚
痛苦但也甜蜜着 现在我这样生活着

人生的一切都有意义
所以请无所畏惧地孕育着你的梦想
Keep on believing(请一直坚信)

快要放弃了,快要哭泣了
面对快要消失的我
到底应该相信谁的话前行?

啊啊!不要放弃 不要哭泣
快要消失的时候
请听着自己内心的声音前行
无论在什么时代都没有办法逃避痛苦
露出微笑吧 现在就这样生活着吧
现在就这样生活吧

你好
正在读这封信的你
衷心地祝你幸福

It's very meaningful. Hope you fellas out there will like it!






Copyright from : Fishie's Blog



No comments:

Post a Comment